18.11.2024 / 13:02
StoryEditor

Małgorzata Siwko, Żabka Polska: franczyzobiorcy otrzymują od nas pełne wsparcie przez cały okres współpracy

Sklep sieci ŻabkaMateriały prasowe

Małgorzata Siwko, Menedżer ds. Rozwoju Franczyzy w Żabka Polska, wskazała w rozmowie z naszym portalem główne elementy, jakimi model sieci wyróżnia się na tle konkurencji. Wśród nich wymieniła m.in. zaawansowane narzędzia technologiczne, niski próg wejścia w biznes oraz pełne wsparcie szkoleniowe. Kobieta zdradziła także, jakie cechy powinna posiadać osoba chcąca odnieść sukces otwierając sklep pod szyldem firmy.

W dniach 24-26 października, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyły się "Targi Franczyza 2024". W trakcie wydarzenia porozmawialiśmy z Małgorzatą Siwko, Menedżerem ds. Rozwoju Franczyzy w Żabka Polska. Kobieta opowiadała m.in. o warunkach rozpoczęcia współpracy z siecią. Wymieniła także jej największe plusy.

- Mamy 26-letnie doświadczenie, którym możemy się dzielić. To czyni nas stabilnym partnerem biznesowym. Kolejna kwestia to niska bariera wejścia w biznes. Aby rozpocząć działalność pod naszym szyldem, wystarczy mieć ok. 5 tysięcy złotych. Środki te potrzebne są do zakupu kasy fiskalnej oraz nabycia koncesji. Warto podkreślić, że kwota ta w dużej mierze jest refundowana. Co najważniejsze, franczyzobiorcy otrzymują od nas zatowarowany i wyposażony sklep, w sprawdzonej lokalizacji. Oferujemy pełne wsparcie przez cały okres współpracy - wyjaśniła Małgorzata Siwko.

Menedżer ds. Rozwoju Franczyzy w Żabka Polska dodała, że firma dba o kompleksowe przygotowanie franczyzobiorców za sprawą bezpłatnych szkoleń obejmującym m.in. takie zagadnienia jak finanse czy HR.

- Z naszego punktu widzenia są to główne przewagi nad konkurencją - tłumaczyła przedstawicielka sieci Żabka.

Kolejnym elementem, który zdaniem Małgorzaty Siwko powinien zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do współpracy, są nowe technologie.

- Oferujemy naszym franczyzobiorcom aplikację Cyberstore, która stanowi swojego rodzaju informatyczne centrum zarządzania sklepem. Jego właściciel widzi dzięki oprogramowaniu m.in. poziom sprzedaży, stany magazynowe czy przychody. Może także za jej pomocą na przykład generować zamówienia - wyjaśniała Małgorzata Siwko.

Jaki powinien być idealny franczyzobiorca Żabki?

Menedżer ds. Rozwoju Franczyzy w Żabka Polska przekazała w rozmowie z naszym portalem, jakie cechy powinna mieć jej zdaniem osoba, chcąca odnieść sukces otwierając sklep pod szyldem firmy.

- Idealny franczyzobiorca powinien być zmotywowany do prowadzenia własnego biznesu. Ważne, by chciał się uczyć, rozwijać i chłonąć wiedzę. Żabka jest bardzo innowacyjną firmą, która nieprzerwanie i elastycznie dostosowuje się do potrzeb rynku. To wymaga przyswajania nowej wiedzy i umiejętności - tłumaczyła Małgorzata Siwko.

Przedstawicielka sieci dodała także, że firma cały czas poszukuje nowych franczyzobiorców.

- Otwieramy ok. 1000 sklepów rocznie, dlatego stale poszukujemy nowych kandydatów. Firma rozwija się bardzo szybko i intensywnie. Mamy swoje plany i strategie wzrostu biznesu, a oferowane rozwiązania technologiczne, które usprawniają zarządzanie sklepem, są mocnym argumentem dla przedsiębiorczych osób chcących prowadzić z nami swój biznes - skwitowała Menedżer ds. Rozwoju Franczyzy w Żabka Polska.

03. grudzień 2024 22:58