Od soboty, 17 maja, klienci mogą kupić kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej prowadzonej przez wieloletnią konsultantkę marki. Punkt franczyzowy, podobnie jak wcześniejsze wejście do sieci drogerii Rossmann, to kolejny, ważny kanał sprzedaży, który ma wzmocnić działalność prawie 146 tysięcy konsultantek w Polsce.
- W Avon od zawsze wspieramy rozwój przedsiębiorczości, dlatego jesteśmy podekscytowani, że możemy być partnerem dla naszych konsultantek i innych przedsiębiorców w realizacji ich marzeń o własnym biznesie beauty, a jednocześnie przybliżać nasze kosmetyki klientom w całym kraju. Warszawa to nasz pierwszy krok w rozwoju modelu franczyzowego – w planach mamy kolejne otwarcia, aby nasze produkty były szeroko dostępne – mówi Adrian Adamczyk, head of omnichannel Avon Polska.
Od konsultantki do właścicielki punktu franczyzowego
Właścicielką pierwszego punktu franczyzowego została wieloletnia konsultantka Avon, która zdecydowała się na rozwój w nowej roli.
- Avon towarzyszy mi już od wielu lat, zaczynałam jako konsultantka, następnie zostałam liderem sprzedaży, a obecnie pełnię rolę okręgowego menedżera sprzedaży. Możliwość otwarcia oficjalnego stoiska Avon w wiodącym centrum handlowym w Warszawie to dla mnie wyróżnienie i spełnienie biznesowych marzeń. Wierzę w tę markę, jej wartości i jakość produktów. Zależy mi, by wyspa Avon była nie tylko punktem sprzedaży, ale przestrzenią spotkań, inspiracji i piękna – mówi Aneta Kopciewicz, franczyzobiorczyni Avon w Wola Parku.
Jakie produkty są w punkcie stacjonarnym Avonu?
Odwiedzający stoisko w warszawskim centrum handlowym mogą wybierać spośród 450 produktów z takich kategorii jak: zapachy, makijaż, pielęgnacja twarzy oraz higiena. W ofercie wyspy znajdują się zarówno bestsellery marki, jak i nowości. Portfolio zostało zaprojektowane tak, aby zaspokoić potrzeby różnych grup klientów. Dodatkowo, na miejscu czekają na nich specjalnie przygotowane promocje i niespodzianki, które mają sprawić, aby zakupy stały się jeszcze bardziej atrakcyjne.
Pełne portfolio produktów Avon nadal będzie dostępne u konsultantek oraz na stronie internetowej firmy.
Sklepy Avon na świecie
Avon sukcesywnie rozwija swoją sieć punktów franczyzowych. Do tej pory otwarto ponad 70 sklepów w Turcji, 2 w Wielkiej Brytanii i 4 w Rumunii. Oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do konsultantek, jak i partnerów zewnętrznych. Firma poszukuje franczyzobiorców w Polsce. Zapewnia, że mogą oni liczyć na “pełne wsparcie w uruchomieniu biznesu”.