14.10.2025 / 14:25
StoryEditor

Hitpol świętuje 25 lat. Teraz chce podbić rynek dzięki cyfryzacji i franczyzie

Hitpol świętuje 25 lat – stawia na cyfryzację i franczyzę (fot. Hitpol/Facebook)

Hitpol, sieć sklepów działająca na południu Polski, świętowała 25 lat na rynku. Sieć zamierza dalej się rozwijać i stawia zarówno na cyfryzację, jak i na franczyzę.

W artykule przeczytasz:

  • Hitpol świętuje swoje 25-lecie na rynku
  • Hitpol stawia na franczyzę i rozwija sieć sklepów
  • Sieć wprowadza własną aplikację mobilną
  • Ponad 120 sklepów w sieci Hitpol

Hitpol świętuje swoje 25-lecie na rynku

Na przełomie września i października Hitpol, jedna z największych sieci franczyzowych w południowej Polsce,  uroczyście świętowała 25-lecie swojej działalności. W Hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem pojawili się zarówno pracownicy sieci, jak i franczyzobiorcy, producenci i dostawcy sieci. 

Pierwszy dzień uroczystości upłynął pod znakiem Targów Hitpol, które zgromadziły ponad stu wystawców. Dzięki temu uczestnicy mogli skorzystać z nowych ofert handlowych oraz poznać rynkowe bestsellery. Natomiast wieczorem zorganizowano uroczystą Galę Jubileuszową, podczas której uhonorowano partnerów sieci Hitpol.

Z kolei podczas drugiego dnia wydarzenia odbyła się konferencja podsumowująca ostatnie miesiące oraz prezentująca szczegółowe plany rozwoju na kolejne lata. Następnie sieć zorganizowała również szkolenie dla franczyzobiorców prowadzone przez eksperta sprzedaży Romana Szymczaka, które dotyczyło zarządzania cenami.

image
FOTO: fot. Slodko Gorzko

Uczestnicy zdobyli solidną dawkę wiedzy na temat pricingu i psychologii cen, co bezpośrednio wpłynie na strategie zwiększania rentowności poszczególnych sklepów franczyzowych. Szkolenia skupiały się na praktycznych możliwościach optymalizacji strategii cenowych w handlu detalicznym oraz na kluczowych zasadach skutecznego pricingu, wpływających na pozycjonowanie kategorii.

Hitpol stawia na franczyzę i rozwija sieć sklepów

Hitpol funkcjonuje jako organizacja franczyzowa, zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców, co jest kluczowe dla jej modelu biznesowego. Sieć obecnie koncentruje swoje działania głównie na południu Polski i cały czas poszerza swój zasięg. Potwierdzeniem tego jest regularne otwieranie kolejnych placówek pod szyldem Hitpolu. Do kolejnego takiego otwarcia dojedzie 16 października w Żurowej w powiecie tarnowskim (woj. małopolskie). 

Działalność sieci Hitpol opiera się na dwóch formatach placówek handlowych, którymi są sklepy tradycyjne oraz delikatesy. Takie rozróżnienie umożliwia dopasowanie oferty do lokalnych potrzeb rynkowych i możliwości przedsiębiorców działających w ramach sieci.

Hitpol wprowadził własną aplikację mobilną

Warto także dodać, że sieć Hitpol inwestuje również w rozwiązania cyfrowe. Dlatego w 2025 roku sieć handlowa uruchomiła własną aplikację mobilną – Mój Hitpol. Konsumenci mogą pobrać oprogramowanie zarówno poprzez Google Play, jak i App Store.

– Celem aplikacji Mój Hitpol jest nie tylko ułatwienie korzystania z Programu Dobrego Klienta, ale także umożliwienie konsumentom oszczędzania na codziennych wydatkach! Oferuje specjalne promocje dostępne wyłącznie dla użytkowników, dzięki którym zakupy stają się jeszcze bardziej opłacalne – przekonują przedstawiciele sieci sklepów spożywczych. 

Aplikacja Mój Hitpol oferuje swoim użytkownikom natychmiastowy dostęp do aktualnej gazetki promocyjnej oraz do specjalnych promocji, które dostępne są wyłącznie w apce. System ten pozwala również klientom wygodnie zbierać punkty lojalnościowe bez konieczności noszenia fizycznej karty.

Na dodatek to rozwiązanie cyfrowe przynosi korzyści także dla franczyzobiorców sieci Hitpol. Aplikacja ma im pomagać w budowaniu trwałej lojalności wśród klientów i zachęca do częstszych wizyt w placówkach.

Ponad 120 sklepów w sieci Hitpol

Sieć Hitpol została założona w 2000 roku i koncentruje się obecnie na trzech województwach: małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim. Na tym obszarze działa obecnie ponad 120 sklepów pod szyldem Hitpol​, a firma zapowiada stałe poszerzanie swojego zasięgu. Łączna powierzchnia wszystkich placówek handlowych sieci to 20 000 mkw., a średni metraż sklepu to 150 mkw. 

image

Pomysł na rodzinny biznes franczyzowy

03. grudzień 2025 10:10