28.05.2025 / 09:09
StoryEditor

Sieć Komfort z ważnym komunikatem. Chodzi o cyberatak

Sklep sieci KomfortMateriały prasowe

Sieć Komfort, która rozwija zarówno salony własne, jak i franczyzowe, poinformowała za pośrednictwem mediów społecznościowych, że “doświadczyła incydentu bezpieczeństwa”. Z komunikatu sieci wynika, że zdarzenie miało wpływ działanie niektórych systemów informatycznych firmy.

Sieć Komfort opublikowała komunikat w serwisie LinkedIn, w którym poinformowała cyberataku, który wpłynął na działania niektórych systemów informatycznych firmy. Marka podkreśliła jednocześnie, że dzięki zaawansowanym środkom cyberbezpieczeństwa oraz szybko podjętym działaniom, skutecznie udało się ochronić bazy danych zawierające dane osobowe klientów.

- Incydent dotyczył części naszej wewnętrznej infrastruktury, w tym niektórych plików operacyjnych. Prowadzimy szczegółową analizę, jednak na ten moment oceniamy, że istnieje jedynie niewielkie ryzyko nieuprawnionego dostępu do niektórych plików wewnętrznych zawierających dane osobowe - czytamy w komunikacie.

Do zdarzenia doszło 26 maja 2025 roku.

Komfort z ważnym apelem do klientów

Sieć przekazała, że “w trosce o najwyższe standardy bezpieczeństwa przywracanie pełnej funkcjonalności usług (strony internetowej, sklepów, systemów zamówień) odbywa się stopniowo, z zachowaniem najwyższej staranności i procedur bezpieczeństwa”.

- Realizując nasze procedury bezpieczeństwa, w najbliższym czasie każdy z Państwa otrzyma indywidualną wiadomość e-mail z prośbą o zmianę hasła dostępu do naszych serwisów. Jest to działanie prewencyjne, mające na celu dodatkowe zabezpieczenie Państwa kont, nie tylko u nas, ale i w innych serwisach. Pamiętajmy także, by nie używać tego samego hasła do różnych kont - apeluje firma w komunikacie.

Komfort planuje wznowienie działalności sklepów stacjonarnych w środę 28 maja.

Sieć Komfort stawia na rozwój franczyzy

Przypomnijmy, że w lipcu ubiegłego roku sieć uruchomiła projekt Franczyza 2.0. Jest on dedykowany pracownikom i partnerom franczyzowym i ma na celu zbudowanie trwałej i zyskownej sieci, która w długim terminie zwiększy skalę, stając się liderem w sektorze wykończenia wnętrz.

- Franczyza 2.0 to przejrzysty model biznesowy, który dzięki ujednoliceniu procesów i dbałości o najwyższe standardy pozwala na modernizację firmy oraz zapewnia kontrahentom satysfakcję z bycia częścią marki Komfort. Projekt opiera się na bliskim partnerstwie, ujednoliceniu procesów w sklepach oraz edukacji franczyzobiorców przez Akademię Franczyzy. Koncentruje się także na doradztwie właścicielom salonów w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania produktem, zapewniając im optymalne warunki rozwoju i sukcesu - informowała sieć Komfort.

Na koniec 2024 roku sieć sklepów Komfort liczyła 152 salony, z czego równo połowa to sklepy franczyzowe.

02. czerwiec 2025 15:13