AI w branży FMCG coraz istotniejsze Aktualnie nic nie wskazuje, aby nadchodzący 2024 r. przyniósł rewolucję w ramach trendów technologicznych na miarę komercyjnego wykorzystania modeli AI. Jednak wzrost znaczenia rozwiązań, opartych o algorytmy sztucznej inteligencji będzie trendem rysującym się niezwykle wyraźnie i wielokierunkowo. Trzeba jednak zauważyć, że produkty czy procesy oparte o AI są niedojrzałe - zauważa Lech Pietroń, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch.
25.07. Krzysztof Gapys, Grupa Muszkieterów: Chcemy w możliwie krótkim czasie podwoić obroty i osiągnąć poziom 20 mld przychodów rocznie [WYWIAD]
09:05 Krzysztof Gapys, Grupa Muszkieterów: Chcemy w możliwie krótkim czasie podwoić obroty i osiągnąć poziom 20 mld przychodów rocznie [WYWIAD]
Grupa Żabka wypuszcza obligacje o wartości 1 mld zł. "Umacniania pozycji na rynku"
Wojanki w Żabce to HIT sprzedaży. Wyjaśniamy na czym polega jego fenomen
Sklepy Komfort chcą mieć 129 salonów we franczyzie. Sprawdzamy warunki i koszty
GK Specjał odbiera zadłużone sklepy SPAR franczyzobiorcom. "Jesteśmy zmuszeni"
Krzysztof Tokarz, GK Specjał: SPAR może się docelowo stać naszą najważniejszą franczyzą