AI w branży FMCG coraz istotniejsze Aktualnie nic nie wskazuje, aby nadchodzący 2024 r. przyniósł rewolucję w ramach trendów technologicznych na miarę komercyjnego wykorzystania modeli AI. Jednak wzrost znaczenia rozwiązań, opartych o algorytmy sztucznej inteligencji będzie trendem rysującym się niezwykle wyraźnie i wielokierunkowo. Trzeba jednak zauważyć, że produkty czy procesy oparte o AI są niedojrzałe - zauważa Lech Pietroń, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch.
Inspekcja Pracy zmieni umowę zlecenie na etat? Nowe problemy dla właścicieli sklepów
Duży Ben szuka agentów w 10 miastach. Jakie są koszty, przychody i benefity?
Kasy samoobsługowe w małym sklepie: kiedy opłaca się to rozwiązanie?
Franczyza w Żabce – sprawdzamy koszty sklepu na start i co miesiąc
Tylko 12% Polaków skorzystało z systemu kaucyjnego. „To nie są tylko butelkomaty”