AI w branży FMCG coraz istotniejsze Aktualnie nic nie wskazuje, aby nadchodzący 2024 r. przyniósł rewolucję w ramach trendów technologicznych na miarę komercyjnego wykorzystania modeli AI. Jednak wzrost znaczenia rozwiązań, opartych o algorytmy sztucznej inteligencji będzie trendem rysującym się niezwykle wyraźnie i wielokierunkowo. Trzeba jednak zauważyć, że produkty czy procesy oparte o AI są niedojrzałe - zauważa Lech Pietroń, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch.
27.10. Znamy nazwy nowych spółek, w których uczestniczy PGZ Kupiec. Czy dadzą odpór Biedronce i Dino?
Kobiety napędzają Żabkę – 65% franczyzobiorców to przedsiębiorcze Polki
Nie tylko sprawdzony model. Wiemy, czego naprawdę oczekuje polski franczyzobiorca
Żabka ujawnia przychody franczyzobiorców. Które sklepy generują po 33 000 zł?
Jak Polacy przyjmą system kaucyjny? Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Cz. IX
Kary, koszty i pułapki finansowe systemu kaucyjnego. Przewodnik cz. VIII