AI w branży FMCG coraz istotniejsze Aktualnie nic nie wskazuje, aby nadchodzący 2024 r. przyniósł rewolucję w ramach trendów technologicznych na miarę komercyjnego wykorzystania modeli AI. Jednak wzrost znaczenia rozwiązań, opartych o algorytmy sztucznej inteligencji będzie trendem rysującym się niezwykle wyraźnie i wielokierunkowo. Trzeba jednak zauważyć, że produkty czy procesy oparte o AI są niedojrzałe - zauważa Lech Pietroń, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch.
12.11. Żabka i „Bezpieczny Start”: Z programu skorzystało w tym roku ponad 200 osób. Ile z nich otworzyło swe sklepy?
12.11. Parking przy sklepie: Co właściciel powinien wiedzieć, zanim zdecyduje się na jego uruchomienie? [PORADNIK]
15:12 Żabka i „Bezpieczny Start”: Z programu skorzystało w tym roku ponad 200 osób. Ile z nich otworzyło swe sklepy?
10:23 Parking przy sklepie: Co właściciel powinien wiedzieć, zanim zdecyduje się na jego uruchomienie? [PORADNIK]
Franczyza w Żabce – sprawdzamy koszty sklepu na start i co miesiąc
Kasy samoobsługowe w małym sklepie: kiedy opłaca się to rozwiązanie?
Tylko 12% Polaków skorzystało z systemu kaucyjnego. „To nie są tylko butelkomaty”
Kobiety napędzają Żabkę – 65% franczyzobiorców to przedsiębiorcze Polki
Żabka ujawnia przychody franczyzobiorców. Które sklepy generują po 33 000 zł?