Lody Minecraft od firmy Wall‘s. Czy skuszą pokolenie Z?
Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, firma Wall’s nawiązała współpracę z legendarną grą Minecraft, aby wypuścić na rynek limitowaną edycję lodów dla graczy. Lody swoim kształtem i kolora idealnie nawiązują do świata Minecrafta.
Lody Minecraf mają formę trzech bloków w różnych kolorach. Co ważne kolorystka nie jest przypadkowa, tylko są to barwy charkterystyczne dla Minecraft, zwłaszcza brązowy i zielony. Jedna porcja lodów zawiera 73 kalorie.
Dzięki współpracy z Minecraftem, Wall’s zyskał wyjątkową szansę, by dotrzeć do młodszych konsumentów – zwłaszcza graczy z pokolenia Z, którzy chętnie sięgają po trendy i nowości. Zwłaszcza, że gra Minecraft jest najlepiej sprzedająca się gra na świecie. Każdego miesiąca dociera do 170 milionów użytkowników, których średni wiek to 24 lata.
Lody Minecraft w wybranych Żabkach
Na dodatek lody Minecraft są dostępne wyłącznie w wybranych sklepach. A to tworzy poczucie ekskluzywności i „kolekcjonerskiej rzadkości”. Młodzi konsumenci dosłownie będą "kopać" w lodówkach w ich poszukiwaniu, tak jak w grze w poszukiwaniu diamentów.
Lody Minecraft od Wall’s najpierw pojawiły się w Wielkiej Brytanii. Można je kupić także w wybranych sieciach Albert Heijn i Jumbo w Holandii, w Hiszpanii i Włoszech oraz w sklepach Żabka w Polsce.
Są to kraje z dużą społecznością graczy i ogromnym potencjałem sprzedaży lodów – zwłaszcza latem. Jak podkreślają eksperci nowe lody Wall’s Minecraft to innowacyjne połączenie gry z produktem FMCG, idealne dopasowanie do trendów generacji Z.
Wojanki hitem sprzedaży w Żabce
Lody Minecraft mogą być kolejnym hitem sprzedażowym w sklepach Żabka. W czerwcu i lipcu furorę w tych punktach zrobił Wojanek. Jest napój owocowy promowany przez Wojana, YouTubera, który zbudował swoją popularność nagrywając filmiki z gry... w Minecrafta.
Więcej na ten temat w artykule: Wojanki w Żabce to HIT sprzedaży. Wyjaśniamy na czym polega jego fenomen